Återupptar hiss och diss ;)

Har vart stendöd hela dagen kom hem typ vid 7 och lämna hemmet vid 8 så japp, idag har man varit hemma mycket. Kvällen spenderades iaf med pizza hemma hos mammi och pappi, sen med tv och desperate, dessutom duktig och inskaffad hushålls artiklar :) Congrats Emelie! För stunden försöker jag ragga sällskap till K-stad på en liten shopping tur, måste hitta present till Sandra och kanske ett nytt dataspel till mig, så man har lite att göra, får bara slösa 500 på mig själv denna månad, fattiglapp tihi!


Snart kommer lilla Frida ner :) Läääängtar!

Funderar på att dra till med hiss och diss och dessutom dagens låt :P Frida tyckte iaf att det var underhållande, dessutom hur ska jag leva med 500 kr när jag ska till Liseberg nästa helg? Emelie har du funderat på detta? Nej, skulle inte tro det. Suck, vi det iaf ett test med hiss och diss och låt.

Dagens hiss och diss
Hiss - Tisdag innebär alltid desperate och alltid dagens höjdpunkt, dessutom en rolig dag på jobbet :)
Diss - Alla dessa motgångar, kan det aldrig räcka? Suck!

Dagens låt
Ken Ring - Låter för barnen

Syns imorn, måste sova, ska till banken, apoteket etc, yay. Fullspäckad dag!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0