Asså, kom igen!

Jag blir så frusterad på vissa människor, lägg ner någon gång! Är det bara jag som ska ta skit, är det bara jag som gör fel? Lilla gubben du faen inte så mkt bättre. Visst jag kanske är en otrogen bitch, men just nu skiter jag i vilket, bryr mig snarare inte. Så är väl tur att folk inte vet allt som hände på kryssningen, för vad faen man än gör så blir det inte bra! Jag är så frusterad, klarar du mig inte som den jag är så klarar du inte mig heller! OMG! Usch, andas Emelie, det måste du göra!


Fuck off, I'm me, and proud of it!

Idag har jag iaf haft en hel del motion, går hem till mor och far vid capri kom jag på att jag glömt saker, så fick vänta, sen vidare igen, kom hem tog cykeln till stallet, red Sack, cykla hem och pappa var så gullig att han körde ner mig till stan :) Me likes. Så kom hem och åt lite tacos och tittar på The perfect man :) Synd att sådana killar inte finns i verkligenheten, men kommer man nära räcker det nog bra!

Kan inte släppa frustrationen, saken var inte den att jag inte gilla dig, sa att det inte skulle funka och du kan väl hata mig hur mycket du vill, det förändrar inget!

Nu ska jag sova :) Sov gott allihop! Natti!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0