The Bitch is back

Eller snarare har vart det den senaste veckan så rätt många är rätt pist off på mig nu ^^ Kul? Nej inte direkt va, så nu försöker jag lätta samvetet med att ringa och be om ursäkt en klar och en kvar, den andra vägrar dock svara i telefon (förståligt). Men hur ska man då be om ursäkt? Någon som vet? Och jisses vad man fejkar när folk frågar mår du bra, svaret blir alltid detsamma, ja jag mår bra, sj? Haha, LÖGN!


Snyggaste stilen på Skruffis =)

5 min senare reagerar jag på att jag borde skriva klart inlägget, fastnade i telefonen då jag lyckades få tag på den andra personen så nu är allt ursäktande klart och jag kan sova gott inatt :) Så nu ska jag lägga mig och läsa en bok sen väntar natten :) Imorn är ju en ny dag på praktiken med Bassebus :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0