Segt

Mitt liv är ju så underhållande för stunden, måste tjata på Louise om att jag vill ha tillbaka min sladd så jag också kan leka fotograf. Anyway så har vi börjat träna tricks med småpluttarna, både Bassebus och Minna är duktiga. Ibland önskar jag att man vore miljonär alltså, vill köpa den lilla skiten på ett sätt men på ett annat sätt inte, detta ständiga krångel!


Bassebus och Kharachi =)

Hm, denna beslutsångest, ikväll är det iaf 3:dje avsnittet på Desperate, längtar sönder redan nu, annars har jag absolut inga planer för kvällen. Får väl bli en tidig kväll, måste ordna till kryssningen också, börjar bli dags för detta nu. Men that's life, det är fanimig aldrig enkelt :P Nu ska jag värma lasagne och titta tv :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0