Seg man kan vara

Haha, snacka om bloggtrötthet ^^ Sitter hemma hos mor och far med en söt Skruffis på bordet, stackarn skada benet för några dagar sen så nu funderar jag på att teckna en försäkran till dom, men vet inte riktigt, vad tror ni? Förresten är det lag på att man måste chipmärka katter nu, har hört något liknande.

Anyway så klippte jag lugg igår, ganska nöjd iaf, fortfarande inte van att se mig i det dock men det kommer, sen for jag och stjärnan till K-stad för att gratta Eddie och kolla bio, Farsan är en grymt underhållande film, skratta och grina, haha har börjat bli finkänslig!

Nu väntar jag iaf på att Frida ska vakna så vi kan leka lite innan de blir arbete, planerar barndiscon vi funderar på att börja köra, en kul grejj, sen kan jag kanske få lite pengar eftersom det blir kryssning den 24 april :) Längtar en massa, speciellt när stjärnan ska med, älskar den bruden <3

Men nu ska jag ringa henne igen sen ut och ta en snabb rök innan jag däckar framför tv:n, inte kul att vara förkyld, kanske borde börja leva på menthol cigg men nu är det bra tillfälle att sluta iaf, om man ska se allt posetivt, sen ska jag träffa hjärtat senare ikväll :) Poppis idag :D

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0