Jisses

Ibland hjälper det att lägga ut att man uppdaterat på FB, ganska många läsare idag, hm kanske borde försöka hålla i detta då ^^ Funderar på att designa om bloggen igen, ska bara ta orken till det. Är så mycket nu så ^^ Efter 10 ska jag iaf ringa lilla Patrik och se om jag kan byta kön en stund så jag får vara med på grabbmyset, detta uppskattas ju :) Jag föddes med fel kön tror jag, haha det är jag och stjärnan de :)


Saknar min mössa :(

Just nu kollar jag iaf på Simpsons för att vänta till Desperate börjar, finns inget bättre än detta :) En riktig myskväll för mig själv i lägenheten, dock lite ensamt i mellan åt men det får man ta :) Prata med söt Sara och Rebecka idag, direkt jag börja prata med Sara kom sthlm dialekten tillbaka så nu ska jag jävlas med alla :) Hörs kanske senare.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0