Varför är jag vaken?

För att jag måste jobba, suck! På det sättet kan jag känna att jag längtar till hösten för då säger jag bye bye till jobbet, oh ja! Tobbe sa igår att jag spred glädje på jobbet, det är ju hur skönt som helst, att man kan göra något bra med sitt liv :) Dessutom är tjuvlyssnat en av de bästa sidorna, speciellt när barnen nämner något :)


Kryssning Sverige - Finland

Igår var det bunker festivalen i b-fors, gissa vem som inte kunde komma, det var som ett litet bakslag men vad gör man? Kanske en fördel med att jag inte kunde komma, slipper gå bakis till jobbet, har gjort de en gång och fick en utskällning på norska, orka inte ens bry mig ^^ Inte då iaf!

Det är dessutom jobbigt att inte röka, men men bit ihop! Vad har ni för planer idag? :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0