Sent inlägg

Har inte hunnit skriva förens nu, men uppdaterar iaf =) Snart är det iaf dags för en ny design, nöjd :D Denna dag har varit följande, vakna halv tolv typ, drog hem till Sandra och fika och titta lite på hundar, hon tycker jag ska göra en stapel så jag lättare ser när jag får vovven :) Sen gick jag hem till mamma och tog en macka innan jag gick förbi Erica, prata lite med henne. Kommer hem och sätter mig och nördar dator, härligt, fastna i spelet till typ 8, vaddå spelnörd? Sen drog jag iväg till stallet för att träffa Louise :)


Blondie =)

Efter stallet drar vi hem till mor och far, tar volvon och sticker till Säffle för donken, mumma! Tar våran väg hem, minnen det, lämnar bilen och vandrar hem och nu sitter man här =) Vilken givande dag, men har iaf fått min motion för dagen det gillas, på torsdag ska jag träffa kusinen, var ett tag sen och morgon dagen bjuder på sina överraskningar, ska iaf rida :) Myyyys!

Dagens hiss och diss
Hiss - Avslappnad dag utan stress :)
Diss - Rastlösheten med sina mellanrum ;)

Dagens låt
Fronda - Mitt gränsland

Nu ska jag nörda fb, sen sova :) Hoppas ni haft en bra dag :D

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0