Okej, nu är jag pissed off

Efter en hemsk dag, fick dagen en liten vändpunkt i promenaden med Sandra, tills jag kom hem och hela j*vla datorn har bestämt sig för att krångla, så guess what? Trots att jag bor hemma får jag leva mitt sega idiotiska mobila bredband! Ahhhh, kommer faen krimieras på hela världen snart, hoppas att morgon dagen blir bättre, varför ska allt tekniskt hata mig?



Dock hatar inte allt mig nu när lilla rosa bestämde sig för att leva igen :) Tro mig, jag är nöjd, haha kanske kan bli fler inlägg iaf :) Tänkte köra allt nu om jag somnar och inte hinner skriva sen ikväll :)

Dagens hiss och diss
Hiss - Jag och Nina dampa sönder på jobbet, så till helgen ska vi gifta oss :) Ska ordna plastringar i en automat :)
Diss - Allt ska bråka med mig!

Dagens låt
Special D - Come with me (vet gammal, men sköööön)

Men skriver kanske mer sen! Nu ska jag iaf dega film och kanske ladda ner om jag lyckas få internet till den :D Tihi!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0