Musik, nyvaken, jag vill ha sängen

Har precis gjort mig klar till jobbet så nu väntar jag på Jenny, Linda och Monika :) Så härligt att vara ledig 3 dagar framåt för gissa vad jag ska göra, ta hand om Sack och sooova, sen självklart umgås med kompisarna :) Dessutom ska jag ringa en kennel idag och kanske åka dit för att titta lite på hundarna, det är så svårt, alla känns bra så får helt enkelt vänta och se :)


Mu :)

Jag vill sova, kan skippa jobbet idag och bara stanna hemma istället, det hade iaf jag gillat, det var fasiken inte förens jag insåg mamma och pappa hade rätt, man går hellre i skolan än arbetar, allt var tusen gånger bättre, fick pengar att gå till lektioner du inte ens lyssna på ;) Haha, eller vad säger ni? :) Nu ska jag hinna spela poker ^^

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0