Meningslöst?

Jag är så trött på alla motgångar, kan inget någonsin vara enkelt? Hur i helskotta kan folk förvänta sig att man vill veta med resten av sitt liv vid 16 års ålder? Det är ju fanimig stört! Jag blir faen 21 i år och vet fortfarande inte vad jag vill göra, men för att få pengarna måste man veta det, fuck off! Blir bara irriterad för det är inte rättvist, skulle nog varit född tidigare då allt var enklare, om det nu var det. Suck, kan det aldrig bli enkelt?

Anyway kom precis hem från Sandra, var ute en sväng med puppy och Bamse och för att dessutom äta pizza med mor, far och storebror, dock äcklig pizza! Nu är jag iaf ledig tills fredag och det är underbart, för då väntar städning bland annat, shit börjar bli stökigt här, kläder överallt :S



Kanske ska träffa Louise när hon slutar också om hon är vaken dvs. Anyway snabbt inlägg, ska nörda lite och njuta av friheten :)

Dagens hiss och diss
Hiss - Så underbara arbetskamrater :)
Diss - Beslut

Dagens låt
Fronda - Tapper soldat

Hörs kanske imorn :) Förseten vad vill ni göra med era liv egentligen? :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0