Lördag morgon and guess what

Jag ska jobba as usal, så nu sitter man och väntar på att skjusen ska komma, sen får man hoppas dagen går fort, hoppas kan man alltid göra, känner mig fortfarande helt drogad i huvudet, yay! Vilken motivation man har, jag har inte råd att vara sjuk, ne de har jag verkligen inte med tanke på att vovven snart ska införskaffas :)


Nu sitter Skruff i fönstret, han har typ varit ute hela natten och vill ut igen, medans jag själv vaknade av att  Leo var i bråk utanför mitt fönster, gullig misse! Hm, undra vart skjusen tog vägen =/ Vi borde åka snart tycker jag! Aja, snart får jag reda på om en kennel ska ha valpar eller inte och då är det bara beslutsångest som gäller, står iaf mellan 2 st :)

Men nu måste jag ordna det sista, hur många är bakis idag egentligen? Tror min lillebror är med i den skalan, haha skadeglad!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0