Kvälls inlägg

Ibland är det skönt att veta att folk saknar en, gick precis in på fb och då vill Tobbe att jag kommer till jobbet för att det är grymt tråkigt utan mig :D Åh, glad jag blir. Idag har jag iaf inte gjort ett skit, så städningen måste jag ta tag i imorgon! Måste! Jag och Sandra drog iaf iväg för att bada med puppy, gött i vattnet, iskallt på land, men puppy skötte sig iaf utmärkt :)



Nu ska jag iaf dejta kudden så jag kanske kan komma ifrån huvudvärken!

Dagens hiss och diss
Hiss - BADA sen en pommes med sås :) Mumma!
Diss - Huvudvärk hela dagen

Dagens låt
Girlisious - Maniac

Men vi syns imorgon, nu ska jag nörda lite poker :D

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0