Jäkla sommar

Förkylning, eller allegi är inte helt hundra på vad det är som får mig att må såhär, men gillar det dock inte. Mamma har iaf köpt hem laktos fri mjölk nu så får vi se om man kanske mår bättre. Jobbet var iaf som vanligt, grymt segt som tur är så jag jobbar jag bara september ut, sen är det byebye, tröttnar aldrig på att säga det, nästan så man räknar ner dagarna, för när jobbet slutar börjat det nya som hundägare åt en chihuahua :)



Minnen, man sparar på sig en hel del under åren, synd dock att man glömmer hälften, sitter nämligen och tittar på The cutter på 5:an ganska intressant, tänk om det faktiskt gick göra så att man kunde återuppleva minnena efter att någon dog. Fränt :D

Dagens hiss och diss
Hiss - En avslappnad dag, trots jobbet ;)
Diss - Sjuk och extremt dålig. Gillas inte

Dagens låt
Linkin Park - Across the line

Nu ska jag fortsätta nörda filmen sen får det bli en dejt med kudden :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0