Jag vill flytta till sthlm nu!

Saknar staden, människorna och anonymititen (hur stavas det?), tänkte ta ett snabb inlägg innan jag sover, vet dock inte ens om jag har något vettig att nämna men då är det som det brukar vara ^^ Haha, vad skriver jag egentligen som är vettigt, inte mkt iaf!



Är bara rastlös och för pigg för att sova, räkna får räcker knappast, kanske ska läsa boken Sandra gav mig och häftet om valpkurs, lilla gumman gör allt för att hjälpa, men uppskattar det. Har ju lyckats motbevisa alla att jag menar allvar med att skaffa vovve nu, skönt det.

Varför ska du vara så mystik, like and sometimes not!

Mystiska killar, helt sjukt, jag är såld, dessa killar. Förivirrar en bara medans tjejer sviker och är falska, finns iofs sådana killar också. Nej, nu får de bli film och sängen, kanske kan undvika hjärnskakning denna gång när jag reser mig, damn det gjorde ont!

Natti!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0