Jag håller vad jag lovar

Än så länge iaf ^^ Kom precis in efter en dag på jobbet då allt helt plötsligt blev relaterat till sex :S Som Nina, hon gör rent musen under arbetstid, guud, helt galet bra dag :) Imorn är iaf sista dagen sen ledig 3 dagar framåt, love it! Sen far man hemåt och åt tacos med mami och papi, dessutom titta Louise förbi en sväng, på väg hem mot lägenheten men blir istället kidnappad av henne och så blir det en tur till Sack med promenad, innan vi drog vidare med bilen och härjade sönder :) Men jag gillar det! Bara skvallra och dissa folk :D


Me and baby :) Härliga minnen!

Sen kolla vi klockan när vi närmade oss åmål och jag vill dra till coop, då kommer hon på att hon måste handla mat, smartskaft! Så blir en snabb tripp till coop, härligt värre, imorn ska jag dessutom träffa Sandra och puppy och ta en kvällspromenad, kanske hittar en till plånbok vi så snällt lämnar till rätt ägare, haha godhjärtade människor vi =)

Nu ska jag titta film, sen sova, låååång dag med mycket skratt =)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0