Hur många gånger säger man att man ska tag i allt?

Många gånger, men dock fortfarande utan framgång! Congrats Emelie! Anyway så har jag tittat på en valpar, ska ju skaffa min till hösten nu, mamma och pappa hatar det dock, men what the fuck :D Ska även eventuellt och titta på fler så får vi se vad som passar, grymt taggad iaf!


I miss my hair!

Men eftersom hunden ska gå i första hand är det bara att vänta tills pengarna tillåter, hade ju tänkt åka upp till sthlm nu i veckan, men det får bli senare i månaden eller iaf innan vinter. Det är segt när tiden inte alltid hänger med, för det gör den verkligen INTE med detta jobb! Uscha!

Men nu ska jag sova, jobb imorn igen och jag ska försöka uppdatera bättre, mest för Lollos skull dock ;) Haha

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0