Hiss och diss

Är så sjukt trött, har precis kommit hem från Lollo och leka snabb fyllechaffis åt lillebror, men fuck vad kul det var att träffa den lilla skitungen igen, hon drar ju tillbaks till Norge imorgon, segt att jag jobbar som jag gör. Dessutom var bror så snäll och handla mat dessutom beställde den, körde dom ju bara ner till centrum, inte långa biten, tar kanske 10 min ^^


Bästaste Lollo :)

Dagen på jobbet har varit kul iaf, haha damn, härja sönder och dessutom ringde de knappt, vilket gillas skarpt! Dessutom ändrat tider så jag kan samåka med brudarna, det är viktigt det! Imorn har iaf jag och Sandra bestämt att det ska bli en promenad på kvällen. Hade världens frestelse idag, alla rökte och jag lyckades nästan klara mig utan :) Denna sluta röka är faen inte enkel, hujja!

Dagens hiss och diss
Hiss - Sjukt bra dag för övrigt, mkt skratt och mkt glädje :)
Diss - Sjuk som aset, men har inte råd att bli sjuk :(

Dagens låt
Sean Banan - Skaka rumpan eller Soul sisters haft båda på huvudet hela dagen, haha tur att arbetskamraterna klarar min vacka stämma ;)

Men nu ska jag sova och hoppas på att bli friskare :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0