God morgon

Hm, smart att vara nyvaken nu, hur ska jag nu lyckats somna inatt? Kan inte bara vända på dygnet såhär och damn vad varmt det är i lägenheten fyttifaen! Idag ska jag och Sandra ut och bada det är ett måste i sådant här väder! Solen skiner och inte ett moln på himlen, kanske dags för att gå ut och njuta?


old pic ^^

Att man alltid lyckas vara så normal på alla bilder, haha, men det värsta som finns är faen skolfotografbilderna, damn jag hatar them! Hujja! Men nu ska jag röra mig mot mor och far och se om det finns något ätbart, sen sola och så får jag väl passa på att ringa Sandra också och se när vi drar och badar. Saknar att ha en digital kamera alltså, får se om jag kanske kan lösa detta på något sätt.

Ska ni hitta på idag då? :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0