Fortfarande sjuk

Och släpper inte skiten snart blir det en till dag på sjukhuset, damn my life is wonderful! Vill bara ha hösten igen då jag kan få min lilla vovve :) Fortfarande inte bestämt uppfödare men det kommer, dessutom har lillebror skaffat blogg, haha han är lite störd ibland, antar att det mest var en fyllegrej men ändå :) Jobba inte idag heller, när jag vakna imorse låg jag bara och skaka, kunde inte ens lyfta huvudet, tycker faktiskt synd om mig själv :(



Vet inte ens vad jag ska göra idag, internet i mitt rum verkar vara lite efter ibland hm! Har iaf gjort som mamma beodrat, tagit det lugnt, sov på soffan med Skruff och druckit massssssor av vatten! Sen har jag varit nerbäddad i sängen och tittat på witch, vad gör man inte när man har tråkigt? Haha!

Skriver kanske mer sen om jag får orken tillbaka, är inte så duktig på att uppdatera men jag försöker iaf, och det är det som räknas enligt mig :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0