Damn

Jahopp då var dags för att åka och jobba, taggad? Nej... Skulle hellre bara vilja ligga kvar i sängen, åh varma säng =) Förresten så går min sluta röka förvånansvärt bra förutom att jag då tigger lite av alla runt omkring mig ;) Snarare vissa som jag tiggar av inte alla, men faen det är inte lätt att sluta, herregud!



Min cam suger verkligen! Aja, får se om man kanske kan låna storebrors digital kamera så det kan bli några vettiga bilder eller om ens datorn vill att man lägger in dem, dagens teknologi har sina påhitt tyvärr! Men inte så mkt att göra åt. Men nu kanske jag borde leta kläder och borsta tänderna, ska snart dra för att hämta Jenny :)

Vad händer idag då? :)

Hörs sen!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0