Byta plats?

Vem vill vara sjuk istället för mig? Har så fruktansvärt tråkigt och finns absolut inget jag kan göra! Funderar på att sticka iväg och hyra en film sen joina Sandra som också ligger sjuk så vi kan tycka synd om oss själva, är trött på denna skiten nu! Jag vill bli frisk nu!



Mina underbara skor har gått sönder, var tvungen att köpa ett par nya, men omg jag älskar dom nya, helt underbart snygga och bara 300 kr (liknande summa iaf) love it :D Bianco <3 Sitter och snackar med ett pucko på msn, vissa fattar absolut ingenting, hatar att folk ska vara så påträngande.

Aja hörs mer sen, ska nörda med tatu nu :D Haha, vaddå utråkad? :D

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0