Beslutsångest

När ska jag ta en valp? Har hittat så många intressanta så nu snurrar det bara i huvudet, vet att jag borde vänta och få så mycket pengar som möjligt men svårt är det. När man väl bestämt sig vill man att allt ska hända på en gång fast det kanske inte går. Kanske borde jobba kvar ett tag till och sen ta en. Åh, beslutsångest!



Tur att man ska flytta hem igen, så kanske Skruff kan ta bort längtan lite, flyttar ju hem till mamma och pappa idag, jao, hur ska detta gå? Suck, aldrig kan det vara enkelt, snart ska jag dra mig hemåt för att bara spendera tid hemma, försöka snatta katterna till att vara inne med mig ^^ In your dreams Emelie!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0