Stallet med Lollo

Var ju på Harrys och firade Daniel, mycket trevlig kväll med mycket drikande och lite buggande :) Idag mår man inte lika bra, stackars lilla huvudet men som sagt självförvållat. Nu ska jag iaf med Louise ut till Sackebus sen får jag se vad dagen ska erbjuda, pga denna snön behövde jag iaf inte åka till badhuset och passa Wilma så huvudet kanske kan få vila lite mer :)


Saknar min Emily <3

Men nu måste jag få på mig lite kläder sen ska jag springa iväg, sen ska jag försöka få tag på mina kablar så jag kan skicka över massa bilder på datorn, detta gillas :) Hur var erat fredagsmys då? =)

Puss och Kram

Sluta skriv till mig, leder ingenvart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0