Snart drar jag

Har gjort mig klar för utgången ska ju antagligen träffa Anders innan vi drar vidare till trångsund :) Ska typ gå på konser liknande, amatör band som spelar, som om jag hör hemma där, NOT! Men de blir vad man gör de till ;)


Dålig bild, haha camen är inte alltid ens bästa vän

Sitter här med Feebz och väntar op att Louise ska sluta, hon ska ju vara barnvakt åt mig, åker upp till sthlm men lämnar Feebz hos henne, tihi! Ne, hade jag kunnat hade hon åkt med, utan tvekan :P

Men ska kolla klart simpsons sen hoppas jag Louise kommer snart, usch! Vill inte lämna min lilla bebis, fast hon är bra händer, inte lätt att lämna dom ensamma för första gången, suck! Bit ihop!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha du har ju lämnat henne hos mig jättemånga gånger:P

2010-12-18 @ 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0