Snabb uppdatering

Hm, gjorde precis ett inlägg men de verkar ha försvunnit eller så cpar min datorn ;) Hur som helst skrev jag inget vettigt som vanligt ;) Däremot kör jag drog och alkohol diskussionen ikväll, men då får ni komentera och helst inte dömma mig för hårt.

Syns de att jag har haft bad hair day, eller lyckades jag gömma de? ;)

Hur som helst ligger Feebz och sover och mamma tjatar om vem som tar henne då jag har skola hela dagen imorgon, har ju lektion på brandstation imorgon, inte taggad! Hatar att alla ska se när man ska släcka den där dockan. Jag har gjort de förr och kan de men, men varför ska alla kolla på så man får en massa press på sig?

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0