Min mobil måste hata mig

Pratade med Rebecca för en stund sen och när vi skulle lägga på fortsatte min mobil, så där rök min månads kostnad känns de som, hur som helst var mobil väldigt nära på att få se sina sista dagar, nu sitter jag och Feebz och kollar på Hellboy II och myser :)


Visst är hon söt i sitt halsband, men de är fortfarande för stort!


Dessutom fick jag klippa mina naglar efter bråket med min telefon, hej då långa naglar :(

Men nu ska jag leka med Feebz och kolla klart filmen :) Hörs nog imorgon :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Gå gärna in och tävla om att bli dagens blogg!

Puss <3

2010-12-03 @ 08:15:08
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0