Julafton

Har varit en helt sinnes sjuk vecka, med massa shopping och så klart lite drickande på olika krogar, jag har saknat sthlm, dock sög min uppdatering men så kan de vara, när jag skulle med tåget hem i tisdags missa jag de, eftersom tunnelbanan krångla, morr! Så mamma var så snäll och bokade ett tåg på onsdagen, så Jacob ställde upp med sovplats, tackar och bockar! Sen när man skulle ta tåget hem tror ni inte de var försenat med 3 h och 35 minuter, så jag och Feebz satt på centralen och väntade, inte kul!



Har varit helt sinnes sjukt full vecka, men alltid lika trevligt :) Hade julklappsmys i onsdags med Sandra, Lollo och Linda, fick massa Hello Kitty, tihi jag var nöjd :) Feebz fick ett täcke, jättesnyggt men för stort, men hon växer i de, nu ska jag ordna mig lite, julmiddag tillsammans med familjen och Kalle Anka ;) Feebz skäller på mig så får underhålla henne lite.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0