Blogg trött

Man lyckas liksom aldrig ta sig i kragen, suck, dessutom har jag haft fullt upp nu när jag åter igen befinner mig i sthml, igår var jag och Maria inne i stan hela dagen och jul handla, duktig jag är :) Feebz var ju med, vi smuggla in henne på mc ;) Tihi, hur som helst drog vi iväg till vh för att träffa Rebecca en sväng sen var de tebax :)


Feebz tycker inte om skorna

Hur som helst blir de utgång ikväll, vet dock inte vart, sen imorgon ska jag och Louise på julbord och efter de blir de kanske bio med Maria, tur att Feebz charmar alla så jag får barnvakt ;) Hur som helst. Ska återigen ta tag i bloggandet, eller iaf försöka mer, inte lätt ;)

Skriver kanske innan jag sticker in till stan :) Vart är de drag ikväll? Någon som vet? :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0