Andra advent

Hade sett att jag fått en komentar om att jag skulle köra en diskussion igår, som jag dock aldrig orkade göra, men kan ju ta den ikväll istället, saken är att droger och alkohol inte är en diskussion som jag alltid taggar på då jag har mycket om de, har sett mycket om inte annat. Men ska försöka ta de ikväll istället.

Idag är de ju andra advent, mamma hade laddat upp med en god frukost, fralla, ägg, juice, mums :)


Mums :)

De som kommer närmast nu blir nog, antingen att åka med till farfar, har inte helt bestämt mig eftersom jag måste plugga psykologi, ska lämnas in imorgon, har typ bara tre frågor jag ska göra, så de är skönt, men är fortfarande lat i skolan, sluta med de Emelie, skäms. Ska prata med matte läraren imorgon också så får jag veta hur de gick på nationella, håll tummarna.

Skriver mer sen.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0