Vilken dag

Och det är redan början på en ny, duktigt eller aa det är snarare en ny dag. Har precis kollat klart på zombieland så nu får de bli kvällen, eller slå på en till film att somna till, dock är jag inte det minsta trött. Sry för det sena inlägget men internet hade jag inte imorse sen drog jag och Sandra iväg för att fixa skolmatrial, sen var det jobbet som väntade, dock krångla även nätet där men sånt händer ^^ Yep it does.



På jobbet tog iaf jag och Gustav pizza, svin gött, sen bar det hem vid 10 prick för att först släppa av Linda i b-fors sen hem igen för att äta panpizza, bror och jag har bestämt att imorn ska vi laga mat, haha första gången jag äter lagat sen mamma och pappa for, dock är det jag som lagar den, kanske inte lika lovande. Har dessutom pratat med M i 45 min innan han dissa mig för sin bror, djävulslistan bara växer (A)

Men nu blir det mer film och imorn väntar matte boken, städning och eventuellt tvätt, dessutom kvalitets tid med Sandra :) Kan inte annat än gillas.

Natti folket :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0