Välkommen

Morgondagens träningsvärk, körde precis ett riktigt dressyr pass med Sacka, dock är jag mer trött än honom måste ut och röra mig mer, dessutom lovade jag Sandra en K-stad resa imorgon och jag undrar om jag ens kan gå. Haha. Hur som helst var han iaf helt underbar idag är så nöjd med honom :) Får dock se om Louise är lika nöjd, dumt ibland att ridning är så inviduell faktiskt.


Sötponnyn :)

Nu väntar jag iaf på att Sandra ska ringa eftersom vi ska ha filmkväll och sen ladda upp för resan, hon lär ju få sig ett gott skratt när hon ser mig gå alltså, underhållande för mig själv till och med. Vet dock inte vad vi ska se har ju lyckats få ner den mänskliga tusenfotingen men vet inte ens om det är något att se, americanare är ju sååå känsliga.

Men skriver kanske mer sen, nu ska jag sova :P Haha

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0