Segt

Har så sjukt tråkigt, och är extremt cola sugen, som om det skulle vara någon nyhet? Kanske kan springa ner till coop och införskaffa en, imorgon ska jag iaf spendera lite tid med Sandra, hon har varit i Norge, ska bli mys :) Kanske hon kan hjälpa mig hur jag ska göra med jobbet och allt, dilemman!



Störd dag idag, orkar inte ta tag i vissa saker, men det viktigaste är avklarat, plus i kanten till mig. Till helgen blir det kanske en rider till B-fors med Erica, kanske någon mer om jag kan ragga upp dem, är något som händer där så kan alltid dra dit och checka läget, kommer självklart vara nykter, så mitt liv ser ut, som en nunna!

Skriver kanske mer sen, men tills dess, hade gött :D

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0