Ny dag, nya löften

Vaknade 9 idag, gjorde allt som stod i min makt att lyckas and guess what jag lyckades :D Så nu är jag superdupernöjd, hihi. Dock vaknade jag inte av väcklarklockan men de är la en annan historia eller dom kanske går ihop, äh skitsamma. Jag är vaken och ska snart dra mig ner till stan för att ha naturkunskap, får se hur kul det blir, dessutom har jag inga cigg så nu ska jag sluta helt, inga mer för resten av mitt liv, önska mig lycka till på det ;)



Har bestämt för att försöka träffa massa kompisar idag, Sandra, Linnea och Erica, kanske kan klämma in Louise om hon vill, sen drar jag kanske hem till M för att se honom en stund. Usch jag har verkligen inget liv nu när skolan börjat och jobbet fortfarande är, jag blir faktiskt en aning deprimerad av detta, vill ha ett liv som alla andra. Har iaf kommit fram till att mobil kameran är helt okej får duga tills jag orkat fixa digital kameran. Men nu måste jag ordna mig och förhoppningsvis hörs vi senare.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0