Motarbetas

Ohja, min vardag det, drar ner till banken för att ta ut pengar för att fixa p-piller, men självklart har ungdomsmotagningen stängt och öppnar inte förens 2, yes lovely! Så nu sitter jag här, grymt irriterad och undrar hur jag nu ska ordna med allt detta, med tanke på att jag börjar jobba nästa vecka, yes lovely times!



Nu har iaf mamma börjat med mat, verkar bli potatis eller liknade, kanske mos de hade varit fruktansvärt gott. Ska träffa hjärtat en sväng snart också hade jag tänkt om hon bara kan ringa upp mig någon gång, den lilla dretungen är inte alltid så smart ^^ Men jag gillar henne ändå.

Nu ska sminka mig, fixa håret och ordna ögonbrynen innan maten, sen blir det full fart igen för ikväll vankas film :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0