Måndag morgon

Känner mig lite besviken faktiskt, det är redan en ny vecka och jag har inte åstakommit ett skit på denna, kan man inte bara backa tiden så jag kunde få något gjort, damn jag har inget liv. Ska snart iväg på matte lektionen sen städa lite i huset, kommer aldrig orka det ^^ Skruff och ligger som vanligt och håller mig sällskap, det kan inte annat än gillas :)



Ska precis ringa Erica och se vad hon hittar på dessutom, har kanske skola iofs, jepp de hade hon. Haha att jag alltid lyckas ringa henne i fel tillfällen, fast jag blev väckt av en j*vla telefon försäljare halv 11, varför kan inte bara skita i alla dom jobben för jag stör mig bara. Tycker synd om sådana som jobbar med det, dom har det inte lätt är ju trotsallt ett jobb med pengar,

Aja, ska ordna snabbt här omkring.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0