Klockan är snart läggdags.

Har precis pratat med Sandra, haha hennes pappa har varit jätterädd att det hänt något men hon är inte omtyckt av min katt eller av Lindas hund, tyckte det var lite små kul ^^ Har ringt en uppfödare idag också så snart får man bilder så jag kanske kan få vovven snart, längtar sönder. Dessutom svara äntligen M på mina sms så får lite sällskap under kvällen, nöjd :)



Haha man blir alltid lika bra på bild, åh har ett sådant sjukt glädjerus, tror inget kan sabba det, lycklig och folk smsar sönder mig, tur att man kan vara poppis någon gång, händer inte speciellt ofta :P Men varför gnälla hatar ändå när ingen vill mig något, hm bra tänkt Emelie, borde nog skriva en bok med alla blonda skämt.

Dagens blondin komentar 1
Jag - En börjes special
Pizzabagaren - En haram kebab
Jag - Nej en börjes
Linnea - Du vet att det är samma sak fast olika namn? Om du ska ha en börjes ska du gå till en annan pizzera.

Nej detta visste jag inte. ^^

Nummer 2
Mattias har pratar med någon vid datorn.
Ma - Men det är typ 50 mil till Karlskrona
Jag - Är du dum eller? Det är 50 till sthlm,
Ma - Hur långt är det till Karlskrona då?
Jag - Det ligger ju lite ovanför k-stad,
Ma bryter ut i världens skratt och meddelar sin kompis medan jag sitter och funderar över geografi och kommer fram till att ovanför k-stad har man karlskoga och inte karlskrona.

Blond in i själen. Nu på med pyjamas och se film :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0