Kallt som satan

Håller vi på att gå mot en ny istid eller vad? Är ju minusgrader ute känns det som, fy faen. Hur som helst var jobbet lika segt som vanligt, dock några glädjespridare, på vägen hem drog regnet igång igen så får se hur översvämmningar och allt ser ut, förhoppningsvis tar vi oss till jobbet, haha det stor om ovädret på aftonbladet, inte ofta de händer ;) Sen spelar även lillasyster på hc, men jag är för gammal för sånt, har istället bäddat ner mig i sängen med Skruff och ska förbereda mig på en dag till imorn med yttligare jobb.



Är ledig på måndag men då har jag skolan istället och snart kommer Lollo hem ska bli kul att träffa henne trots att jag arbetar. Men så kan det vara, inte lätt att vara en fattig student ;) Haha, älskar dessutom alla danska kunder, vissa är så goa, förstår dock hälften ibland ^^ Aja, snabbt inlägg, vet inte vad jag ska säga då min hjärna inte fungerar för fem öre så får bli film och natten, me likes :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0