Jag förstår inte.

Sitter och glor runt på internet, hamna på vackrast and guess what? En 13 åring fejkar Kissie och idioter går på de, alla vet väl iaf vem hon är? Uppenbarligen inte. För att berätta något mer kanske inte så intressant för er men för mig, någon liten nörd från indonesien har hackat sig in på min facebook, har hänt fler gånger, vaddå har folk inte ett eget liv? Eller mitt kanske är för intressant vad vet jag :P



Hur som helst, imorgon börjar skolan och mina föräldrar åker till grekland, utan mig såklart. Lite orättvist faktiskt, men vad gör man, jobbet kallar :D Haha, hatar att jobba det suger så brutalt, men lite tur har jag för jag har dom underbaraste arbetskollegorna som gör dagarna underbara, ska dock lämna dom :( Anyway sitter på danska, svenska och norska linan nu, kul att snacka danska? Nej, man fattar inte allt.

Mycket skrivet, ska snart till Sandra och se film så ses antagligen sen :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0