Happyface

Har ju fått rätt mobil nu, så kan inte sluta leka med den, asså den skrämmer skiten ur migför att jag inte kan med den än, men den är supersöt :) Tar bara ett tag innan man vänjer sig vid det kanske, anyway vakna av mig själv idag, ovanligt men tur får då se vaken hur den nya gör med väckning haha.



Satt och fundera på sjuka grejjer och kom på, inatt drömde jag om ett krig eller iaf liknande krig typ jag och några vänner mot bland annat min mamma, sjukt var det. Mot slutet tar jag tag i någons näsa och vrider, asså  jag känner hur den bryts, så himla groose, mot slutet var vi iaf i brandlikande, jag fick inte följa med på utryckningen, elaka msk ^^ Haha, men glad att jag slapp drömmen för den var sjuk, usch!

Skriver kanske mer sen, måste ordna innan jobbet.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0