God morgon

Ligger och drar mig i sängen, allt på grund av att jag är så medvetet om hur mycket jag kommer frysa när jag går upp, inte bra, på med mer värme ja tack :) Anyway Sandra shoppade loss på hundsaker igår, lite ben med mera tog en rider till mariebersskogen för att titta på djur, var kul :) Tog även en fika i tornet vid korna, sen ville Sandra ha en kaffe så vi drog vidare till ett fik och diskutera nunnor, snarare Sandra berätta massa jag inte visste :P Haha, blond? ^^




Dessutom träffade jag Louise igårkväll, hon berömde mig för Sack hade varit jättefin när hon red honom, då får man faktiskt sträcka på sig och le lite mer, för det är inte varje dag jag har skött mig, haha :D Så tack tack! Snart är det bara att dra sig uppåt, ska duscha innan jobbet dessutom äta något.

Hörs senare :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0