God morgon världen

Snart ska jag knalla mig iväg till skolan, känns lite spännande iaf. Var iaf riktigt skönt att få sova ut, känns som jag inte gjort det på år, herregu. Anyway mamma och pappa åkte idag, fortfarande sjukt avundsjuk, jag vill också utomlands :( Ska iaf träffa Sandra och Erica sen väntar en tripp till K-stad för att köpa ny mobil, går faktiskt inte annat än att gilla and that's it. Kommer väl springa runt i djuraffärer med puppy också, tror dock inte Sandra kan hålla fingarna i styr då ^^



Annars finns det inga planer alls för vad jag ska göra, imorgon är det ju jobb igen, ska gå den underbara tiden ett till tio, älskvärd men får iaf mer pengar och det behövs för mina räkningar var inte roliga, det suger verkligen att bli vuxen, vill vara liten. Aja, vet inte riktigt vad jag ska skriva, ska iaf hoppa i kläder, lite sminkning sen kanske jag får röra mig.

Talk to you later :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0