Gårdagen

Sov över hos Sandra från fre-lör för att sedan dra hem och fixa mig för kvällens härj, länge sen jag sminka mig en sådan stund, kommer iaf fram till B-fors då vi först drar till Patrik innan vi sedan drar vidare mot Marcus som hade festen, sitter, pratar och har väldigt trevligt. Mot en tolv sen bestämde vi oss för att dra ner mot centrum och se vad som hände, dock var jag och Lina dom enda som kom in så tappa bort hälften, träffade både Daniel och Frida var länge sen.



Så jag och Lina bestämde oss för att dra så vi gick upp för den sjuktlånga backen, det jobbigaste på hela dagen för att hämta bilen, sen tanka vi och så släppte jag av henne hemma, hoppas hon kom upp imorse till jobbet. Lider med henne iaf! Nu ska iaf jag snart äta sen ut till stallet för att träna med Sackebus, har försökt ringa Louise också utan resultat, men efter Sack blir det antagligen, det gillas!

Förresten är det sista dagen jag är sjukskriven idag, det känns bra med en liten svullen hals ;) Haha

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0