GALEN

Åh, vad sjukt irriterande, var typ klar med ett helt inlägg, trycker på fel knapp och allt försvinner, min vanliga tur, åhhhh! Aja, Erica och jag drog till donken igår, skulle vi inte gjort men jag mår väl som jag förtjänar, stackars min mage =( På vägen hem började vi iaf diskutera björnar, om dom skulle anfalla har man då rätt att köra på dem? Har ingen aning vart hon ens får allt ifrån.



Sen blir det kanske liseberg imorn också, jag och Erica ska iaf dra iväg sen får vi se om någon mer kanske hakar på :) Snart åker föräldrarna till grekland, frustrerande eftersom jag inte får följa med, not nice! Tryckte fel knapp och får inte av fetstil, nej nu ger jag upp!

Syns!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0