Fortfarande sjuk

Jag fick besök igår av febern, yes I love it. Nu ska jag snart ner till stan med sötnöten sen imorgon ska vi till komvux för att lösa allt så vi kan börja plugga, matte e here I come! Är inte direkt taggad faktiskt, plus när jag ville ha min efterlängtade oboy hade mamma inte köpt mjölk åt mig, elakt av henne så fick ta juice istället, hujja inte lätt att vara laktos intolerans!


Old make-up

Igår bakade jag och sötnöten äppelpaj, vi var grymma :) Resultatet blev riktigt bra, nöjd som få! Jag fick bara göra äpplena men lyckades iaf, suger på att ordna saker i ett kök, herregud! Suger grymt mycket på det dessutom. Men nu ska jag ordna resten sen drar jag, kanske kan ragga upp både sötnöten och hjärtat för en ride, som in the old times haha.

Hörs sen :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0