Då var det dags

Vakna i paniken av att jag missa att ställa om klockan på väcknimg. så trodde den var 11, lite smått panik eftersom jag ska hinna med k-stad innan jobbet, att jag alltid lyckas stressa, förstår det inte. Sen suger det att jag inte kan vara ledig en dag heller, känner att jag hade nog behövt vila ut, hela kroppen känns sleten och stel, gillar det inte alls.

'

Så nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen för äta lite frukost, skiter i sminket idag, tar alldeles för lång tid och vill hinna klara allt så jag slipper stressa, dessutom vill Patrik träffa mig så lär väl bli mer stress, vilket inte gillas. Usch, jag är enbart för gammal för detta, borde sitta på ett pensinärshem, guud vad gött det hade varit, min kropp är ju som en 90 åring, så borde de la gå eller?

Aja, dags att röra mig ska åka om en kvart.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0