Bra dag, or not

Första dagen på jobbet sen sjukskriven, gick la inte så bra kanske ^^ Satt på mejl en bra stund sen mot slutet tänkte jag att jag iaf skulle försöka ta några samtal vilket resulterade till att jag blev hes, på en gång, jag menar vad är oddsen? Min tur som vanligt antar jag, kunde iaf compa lunchen så kom hem lite tidigare, nöjd :)



Ikväll ska jag dessutom försöka träffa sötgurkan, bättre än så kan det inte bli ^^ Hon kom ju förbi och kidnappade mig igår, satte oss på hannebol och bara tjöta sönder, men jag saknar tiden då man olaglig ^^ Minnen till graven. Vill se film också, men alla verkar dissa mig, lovely :) Dom får betala ett dyrare pris senare ;)

Skriver kanske mer sen :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0