Slut

Var ju på första dagen på jobbet idag, eller aa utbildning. Allt var på engelska, fy fasiken vad man fick bita ihop och tänka, tog lite på hjärnan så nu är den helt utmattad. Gick upp 6 imorse så ja, tidig kväll idag. Nu är allt dessutom bestämt till kryssningen iaf, taggar sönder! Åker ju upp med Sasa och Erica nu på lördag, allt är redan bestämt ^^ Vem som kör vart, guuud jag längtar :) Sen kommer ju en person hem på fredag så då blir det fredagsmys :) Tihi!


Fick se ut såhär första dagen!

Man skulle ju fotograferas också, men med den gemenskapen tror jag verkligen det kan bli super rakt igenom :) Dessutom fick jag träffa Anki, Martin och deras vovve Bamse :) Åt gemenskap frukost med Anki och pratade massa allmänt strunt ^^ Imorn ska jag iaf samåka med Tess, skönt att slippa åka ensam ^^ Men nu väntar jag på att Erica ska höra av sig så vi kan äta lite pizza tillsammans :) Myspys med henne också!

Vad har ni gjort idag då? Är ju måndag igen, segt!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0