Slarvat igen

Haha, lyckas alltid börja slarva med bloggandet och städandet för den delen. Ligger helt utslagen i soffan just nu, inte kul att vara sjuk! Igår var det iaf HC som gällde, spontant sådär, Louise frågade om jag ville med och jag hängde på :) Fick en total makeover från dom 2, bilder kommer, har tyvärr inga själv men bra blev det iaf :) Ser inte ut som mig själv. Sen träffade jag en massa folk också, Erica, Sasa, Patrik, Lollo, Nina, Patrik och en massa mer. Riktigt rolig kväll :) Lyckad iaf haha :D

På vägen hem blev det såklart pizza eller kebabtallrik för mig iaf ^^ Där träffade man också massa kompisar man inte sett på länge sen hem och åt mat. Och hela vägen hade jag trevligt sällskap i luren :) Me likes!

Hur spenderade ni eran lördag nu då? :D Give me details.

Var en trafik olycka här också igår, hoppas verkligen ni alla klarar er, tänker på er!

Hörs senare :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0