No life, no future

Haha eller framtid har jag nog är bara grymt sleten, segt as hell! Ännu en dag på utbildning gjord, slapp dag rakt igenom det gillas. Sitter hemma nu igen, ska kanske se film med lite folk sen ikväll och träffa Louise det gillas :)


En trött och sleten Emelie ^^

Nu sitter man på msn och allmänt cpar, funderar på att försöka uppdatera bloggen iaf 3 gånger om dagen, är nog det jag hinner dessvärre, men bättre än inget, men vad finns det i mitt liv som är intressant? Tell me :) haha

Gjort idag då? Lill lördag igen, vilka ska ut? :)

Anyway nu mer Simpsons och invänta besked av mina söta vänner där ute, faen vad någon skriver på FB, pluppar som bara den, hm kusinbarn på 10 år kul!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0